پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205108
اطلاعيه جديد سازمان حج براي زائران
تاریخ انتشار : 1395/03/11 19:05:52
نمایش : 1698
سازمان حج و زيارت اعلام کرد: با توجه به اعزام نشدن زائران ايراني به حج تمتع ۹۵، زائران مي توانند نسبت به دريافت اصل مبلغ قسط اول و سود آن اقدام کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در متن اطلاعيه سازمان حج و زيارت آمده است: با توجه به محروم شدن زائران ايراني از انجام فريضه حج در سالجاري در پي کارشکني هاي عربستان سعودي در خصوص انجام تمهيدات لازم براي پذيرش حجاج ايراني، زائران عزيزي که در خصوص پرداخت قسط اول هزينه سفر خود(مبلغ ۵۰ ميليون ريال) در شعب بانک ملي در حساب شخصي که به نام آنان افتتاح شده، اقدام کرده اند، مي توانند با مراجعه به بانک و ارائه مدارک شناسايي، نسبت به دريافت اصل مبلغ قسط اول پرداختي و سود تعلق گرفته به آن اقدام نمايند.

در اين اطلاعيه توضيح داده شده است: در صورت پس گرفتن مبلغ قسط اول، اولويت اعزام زائران در نوبت تشرف براي سال هاي آتي محفوظ خواهد بود و در صورت فراهم آوردن شرايط لازم از سوي کشور ميزبان و راه اندازي مجدد سفرحج، زائران مي توانند به اين سفر معنوي اعزام شوند.

در اين اطلاعيه تأکيد شده است: پس گرفتن مبلغ يک ميليون تومان وديعه‌  که بابت ثبت نام اوليه زائران در شعب بانک هاي ملي (مربوط به ثبت نام هاي اوليه از زائران در سال هاي ۸۶ به قبل) از  متقاضيان دريافت شده، به منزله انصراف از اعزام به حج تلقي شده که لازم است متقاضيان در اين خصوص دقت لازم و کافي را بعمل آورند.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html